Jump to content

Hello Guest!
OR Register

[EN] By registering:

To register click the button REGISTERED forum LEFT.
You can open new topic, answer to others topics.
You can meet new and awesome peoples, because the bad people are are not welcome here :D
You have the chance to join in our staff.

[RO] By registering:

Pentru a va intregistra pe forum apasati pe butonul REGISTRED din STANGA
Puteți deschide un topic nou, răspunde la subiecte altora.
Puteți întâlni oameni noi și minunati, pentru că oamenii răi nu sunt binevenite aici
Ai sansa de a se alătura personalului nostru.




Welcome to PGLArena Community
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, Connect to an account - otherwise Create an account for free today!

Most Liked Content


#174 [GO] - Regulament

Posted by Alexander on 19 September 2016 - 02:28 PM

RO - Regulamentul general privind serverul GO.PGLARENA.RO.

Adminii şi/sau jucătorii, au obligaţia de a citi regulamentul, pentru a fi la curent cu restricţiile de pe anumite hărţi şi de a cunoaşte din avans obligaţiile care sunt pe server.

EN - Server rules concerning the GO.PGLARENA.RO server.

All admins and/or players are compelled to read them for the latest news and changes.

 

BGkrvxn.png

REGULAMENT JUCATORI

 
1.Accesul la server este un privilegiu nu un drept.
2.Nerespectarea regulamentului GO.PGLarena.Ro aduce in functie de caz/cauza sanctiunile aferente.
3.Este interzis si duce la sanctionarea periodica sau permanenta in functie de gravitate a jucatorului in
urmatoarele cazuri:
     -folosirea programelor de cheat
     -folosirea unui nick cu caracter sexual,jignitor sau ce contine reclama altor site-uri decat cele ce sunt
      membre comunitatii PGL ARENA
     -folosirea unui limbaj indecent(injurii directe/mascate/abrevieri)sau in contradictoriu cu unul sau mai multi jucatori/admini
     -invitarea jucatorilor pe alte servere
     -dupa mutarea de catre admin in alta echipa in vederea echilibrarii este interzisa mutarea de catre jucator inapoi 
     -la finalul a 15 runde un jucator sa se mute la echipa adversa pentru a fi TERO sau COUNTER.
     -folosirea excesiva si/sau cu un volum ridicat al microfonului 
     -reclama de orice natura scrisa, vocala (utilizand microfonul)
4.Pentru eventualele reclamatii/cereri de grad/cereri vip sta la dispozitie forumul www.pglarena.ro sau pe team speak(ts3) ts.pglarena.ro
 
 
REGULAMENT ADMINI
 
1.Admini/moderatorii au obligativitatea de a respecta toate punctele din "Regulamentul Jucatorilor".
2.Mentinerea unei atmosfere cat mai placuta in cadrul serverului/ts-ului pentru toti cei conectati in acel moment incluzand si echilibrarea echipelor.
3.Aplicarea comenzilor pe colegi sau chiar pe ei este interzisa.
4.Sanctionarea jucatorilor care nu respecta unul din punctele din "Regulamentul jucatorilor" se face in functie de 
  gravitate si/sau istoricul comportamental al jucatorului in cauza.
5.Accesarea forumului zilnic si verificarea sectiunilor acestuia in special subsesctiunea "CERERI UNBAN"
6.Prezenta obligatorie pe Team Speak cu microfon atata timp cat adminul este conectat pe server in camera serverului.
7.Adminilor le este interzis cu desavarsire sa detina nume ce contine nume de site indiferent care este acesa in afara comunitatii PGLarena.ro.
8.Prezenta obligatorie la sedintele saptamanale in zilele de duminica orele 20:00 (eventualele modificari sunt anuntate in timp util)
9.Abaterile se sanctioneaza cu mustrare iar la 3 mustrari in perioada mai mica de 3 saptamani adminul in cauza este degradat (-1), o mustrare are 3 saptamani de valabilitate.
10.Dupa orele 23:00 se interzice adminilor sa participe la meciuri competitive.
11.ATENTIE!!! PERIOADE DE UTILIZARE A HARTILOR  
               23:00 - 10:00 perioaa in care se utilizeaza de_dust2 sau daca numarul de jucatori activi depaseste 20v20 dar nu tarziu in noapte (dupa orele 01:00) se foloseste de_mirage.
                  10:00 - 18:00 perioada in care se utilizeaza mai mult de_dust2, de_mirage (harti clasice) iar in functie de numarul de jucatori se pot folosii prin votare si alte harti.
                  18:00 - 23:00 perioada in care se utilizeaza mare parte din lista hartilor ce sunt pe server DAR NUMAI IN FUNCTIE DE NUMARUL DE JUCATORI.
Aplicarea comenzilor/sanctiunilor
 
1.GAG/MUTE jucatorul sau jucatorii asupra carora se vor aplica comenzile de mute/gag se va face gradual 
  incepand  de la 5 minute pana la ban permanent in cazuri speciale, ramanand la atitudinea adminului/moderatorului(fara a 
  exagera).
2.Slay/slap se dau doar în ultimele 40  secunde de joc celor care fac abuz de camp, dar nu abuzaţi de aceste comenzi.
3.BAN PERIODIC comanda de banare periodica a unui jucator se aplica in cazurile:
    -a primit mai multe sanctiuni gag
    -a ignorat decizia unui admin/moderator
    -a spamat chatul sau microfonul
    -jignirea adminilor/moderatorilor/serevrului.
4.BAN PERMANENT comanda de banare permanenta se aplica in cazurile:
    -reclama pe server (indiferent de natura)
    -utilizarea cheat -urilor (demo obligatoriu)
    -jignirea adminilor/moderatorilor/serevrului.
    -incalcarea in mod repetat a regulamenului.
5.KICK comanda se foloseste numai in cazul in care adminul/moderatorul urmareste un suspect si nu il poate accesa si
         foloseste comanda "kick retry"
 
Regulament Cereri Unban
 
Jucatorul care doreste sa faca o cerere de unban trebuie sa tina cont de urmatoarele aspecte:
1.Cererea de unban trebuie facut nu mai tarziu de 72 de ore de la data primirii banului.
2.Sa complecteze corect cererea si sa fie cat mai exact si la subiect.
3.Sa evite multipostul inutil.
4.Sa foloseasca un volcabular decent si de bun simt.
In cazul nerespectarii celor mai sus mentionare jucatorul risca sa ii fie blocata si nesolutionata cererea sau in functie de gravitate se poate ajunge pana la banarea si pe forum.
 
Adminul care a banat iar jucatorul in cauza a efectuat o cerere de unban are urmatoarele obligatii:
1.De la data postarii topicului cererii de unban are la dispozitie maxim 48 de ore sa posteze dovada incriminatorie(demo/poza).
2.Sa evite multipostul inutil.
3.Sa foloseasca un vocabular decent si de bun simt.
In cazul nerespectarii celor mai sus mentionare adminul risca sa fie degradat/exclus din echipa pana la banarea acestuia pe forum si pe server in functie de gravitate.
 
 
Pentru a primi acces de admin pe serverul go.pglarena.ro trebuiesc indeplinite urmatoarele:
-posesor steam.
-minim 50 de ore jucate pe serverul go.pglarena.ro.
-varsta minima acceptata 15 ani.
-utilizator de TeamSpeak3 cu microfon.
-indiferent de gradul dorit accesul pleaca de la helper/moderator/legendary/co-owner/owner.
-cererea de aderare complectata corect.
 
Ore necesare aderare grad superior:
Helper        - se primeste automat dupa aprobarea cererii de acces
                  -ore minime saptamanale 10
 
Moderator - se primeste dupa o saptamana dupa primirea accesului de helper
                  -ore minime saptamanale 15
 
Legendary - se primeste dupa 3 saptamani de la primirea accesului de moderator
                  -ore minime saptamanale 20
 
Co-Owner   - se primeste dupa 4 saptamani de la primirea accesului de legendary
                  -ore minime saptamanale 30
                  -grad acordat numai cu acordul fondatorului
 
Owner        - se primeste dupa 8 saptamani de la primirea accesului de co-owner
                  -ore minime saptamanale 40
                  -grad acordat numai cu acordul fondatorului
 
*se exclud de la trecerea prin gradul de helper -playerii ce revin pe server dupa o cerere de retragere periodica sau permanenta
                                                                           -playerii ce fac donatii pentru server numai cu acordul fondatorului.
*pentru neindeplinirea numarului de ore in 2 saptamani consecutive fara cerere de absenta playerul in cauza primeste downgrade sau se scoate accesul.
*cererile de absenta pe numele unui admin nu trebuie sa depaseasca un numar decent intr-un timp scurt (ramane la atitudinea fondatorului)
 
 

 

Ne rezervăm dreptul de a modifica acest regulament periodic!
GO.PGLARENA.RO

In cereriile de admine la intrebarea ai citit regulamentul se va scrie "Da si il voi respecta cu strictete ! 

 

TOŢI ADMINII ŞI SOLICITANŢII DE GRAD PE SERVER (SLOT, HELPER...ETC.) AU OBLIGAŢIA SĂ CITEASCĂ REGULAMENTUL ŞI SĂ LASE UN SINGUR REPLY, ÎN ACEST TOPIC, CU Am luat la cunostinţă ! Orice postare în plus va fi ştearsă iar autorul avertizat !


  • adriano ;x, Crelux, ✪RaphaStyle and 10 others like this


#2970 [GIFT] PGL-ARENA

Posted by Killo. on 05 October 2016 - 08:00 PM

Salutare, am realizat mai multe lucrari pt. comunitatea noastra, sper sa va placa.

 

1. Un logo, deoarece nu vad sa fie unul specific pt. PGL-Arena

new_logo.png

 

2. Forum rank's

 

ranks_pglarena.png

 


  • d!abolic, SkZ NEO, Alexander and 6 others like this


#12529 Retragere Johnny

Posted by Johnnyg_ro on 18 January 2017 - 04:10 PM

         Dupa foarte mult timp impreuna, din pacate a venit si momentul in care trebuie...nu sa imi iau ramas bun de la voi in totalitate....dar sa ma retrag din functia de Fondator. Au fost ani minunati alaturi de voi toti, cu amintiri in marea lor majoritate frumoase, cu urcusuri si coborasuri, cu emotii si distractie. Din nefericire, timpul meu a devenit extrem de limitat in ultimele luni, si , cel putin anul acesta, se anunta si mai limitat, lucru care ma pune in imposibilitatea de a ma mai ocupa de comunitate, nici macar in masura mica pe care o faceam pana acum. Voi ramane cu sufletul alaturi de voi toti, si va multumesc ca m-ati suportat atat de mult timp, precum ii multumesc si lui Florin ca a avut puterea si rabdarea cu mine de la inceput sa ma invete tainele serverelor de counterstrike :) . Daca ar trebui sa ii numesc pe toti cei care mi-au fost alaturi , probabil ar trebui sa scriu acest post pe 2 pagini, de aceea nu am sa va nominalizez, dar voi stiti ca pentru mine veti ramane mereu prieteni.

         Voi mai intra ( probabil extrem de rar ) pe la voi, sa nu va ganditi ca plec in alta parte, am pus prea mult suflet aici si am prea multi prieteni ca sa ma gandesc vreodata la asa ceva. Oricand aveti nevoie de ajutor din partea mea, lasati un mesaj pe steam si in masura in care sta in puterea mea, am sa va ajut. La fel cum am sa il ajut pe Florin oricand va avea nevoie de mine, la fel cum am sa ajut aceasta comunitate minunata oricand imi va sta in putere.

 

 

Al vostru,

 

Johnny


  • DiiTii, SkZ NEO, pimp_of_jax and 5 others like this


#19935 Cerere admin- Skadoodle

Posted by mario on 02 April 2017 - 01:53 PM

pro,nu ai citit regulamenul


  • Catalin320, Supreme, YaNy. and 4 others like this


#17530 People people people!

Posted by Lindaclarsson on 04 March 2017 - 08:25 AM

Hello guys, i make this topic because i think we got some things we have to discuss.
First of all i wanna say that we are a hell of a good community, but there are some things especially me want to change, but i know there are more of you that 
think this. 
 
We got some rules on this server, and the first rule when you search for admin is that you MUST have atleast 50 hours played on the server.
The second rule is the age. You gotta be 15 year old or older.
And when you search for admin on this server, you read the rules, then you write on that topic that you accept the rules. Its all ok then ! http://www.girlshare.ro/3489754714.6
 
But what i dont understand is how can we get the admins who only played 5 mins or less? Then they write on the rulesatopic that they accept the rules.
How can they accept the rules if they havent even played 50 hours on the server? Have they even read the rules then? 
 
Second thing i wanna talk about is, the nightadmins WHERE ARE YOU? I got one admin (no name said) who told me yesterday that he was on the server a few nights ago, around 02:00-04:00 something like this, and he was the only admin on. I understand that people can be busy, but then i get back to the thing with rules. One of the rules are if you get Moderator you gotta have atleast 15hours played / week on the server. Not 5 or less. When you´re a helper you gotta have 10hours played / week
on the server. When you search for admin on this server you, we trust that you take your time and try your best to make the server good. Not only search for admin because of the title. 
 
I dont wanna mention any names, but i know atleast 3 nightadmins who plays on the days but doesnt even enter in the nights. Why ? Why search for something you cant even handle. I dont care if you play on the days, thats just good. But dont search for something you cant even accept and handle. Please! 
 
The server is THE BEST SERVER ! Continue to make the good work and work together, because we are a good damn team ! 
We got rules, follow them! 

  • SkZ NEO, YaNy., Virusel and 4 others like this


#9687 X-mass Wallpaper challenge

Posted by Killo. on 20 December 2016 - 10:29 AM

test.jpg

 

 

 

DOWNLOAD:  https://s29.postimg....un_pglarena.png


  • SkZ NEO, ~YO~, Alexander and 3 others like this


#89 Regulament general pentru admini și jucători / General rules for admins and p...

Posted by Alex :* on 19 September 2016 - 10:52 AM

Regulament general al jucătorilor și al staff-ului.

 

 

 

REGULAMENT JUCĂTORI

 

1. Accesul la server este un privilegiu, nu un drept, iar staff-ul serverului își rezervă dreptul de a interzice accesul persoanelor care nu se conformează regulamentului de ordine interioară.

2.  Orice tip de reclamaţie cu privire la administrarea sau funţionarea serverului se discută pe forum.

3. Banarea permanenta se aplica jucatorilor ce se folosesc de programe/script-uri ce le aduc avantaje in joc. Se mai aplica banul permanent in cazul playeri-lor ce fac reclama la alte servere, in urma avertismentului oferit de un membru al staff-ului.

4. Reclama la conturile de youtube fara acordul Trusted sau mai sus in grad, se sanctioneaza cu ban temporar de  30 minute!

5. Limbajul indecent sau vulgar la adresa server-ului/playeri-lor se sanctioneaza in ordine cu 2/5/10/15/30/60/120 minute urmat de ban temporar de 30 minute.

6. Dacă un jucător e AFK mai mult de 3 runde acesta va fi mutat automat la spectatori.

7. Nerespectarea deciziilor administrative luate de catre un membru al staff-ului, se pedepseşte cu ban temporar/permanent în funcţie de situaţie. Cuvant cheie : Da , pglarena.

8.  Nu aveți voie să faceți spam.

9. Nu aveți voie să vorbiți în alte limbi înafara de ROMÂNĂ și ENGLEZĂ.

10. - Este interzis sa detineti nume ce aduc injurii la adresa playeri-lor/server-ului, in caz contrar veti fi sanctionati cu ban temporar !

        - Este strict interzis sa detii adresa altui server in nume, decat al comunitatii PGL.

      - Este strict interzis sa detineti in nume, denumirea unui grad administrativ.

11. Este interzis să faceți abuz de microfon.

12. Este interzis să invitați jucătorii de pe server la competitive/faceit sau pe un alt server.

13. Camp-ul si modul unfair de play este interzis pe server si va fi sanctionat cu slap/slay/kick.

 

REGULAMENT STAFF

 

1. Staff-ul este obligat să respecte și punctele de la Regulamentul Jucătorilor.

2. Nu se acceptă limbajul, comportamentul indecent sau vulgar.

3. Comenzile administrative  intre membrii staff-ului sunt strict interzise.

4. Este interzis sa modifici comanda deja aplicata de un membru al staff-ului!

5. Orice problemă petrecută pe server indiferent de natura ei, prima dată trebuie să fie transmisă owner-ului.

6.Prezența obligatorie la sedințele saptamânale  (eventualele modificări sunt anunțate în timp util de către owneri).Neprezentare la sedință trebuie să fie anunțată din timp cu un reply la anuntul sedintei. Sedinta va fi anuntata cu 2 zile inainte la sectiunea Anunturi.

7. Fiecare greșeală sau abatare de la regulament este sancționată cu un avertisment (la 3 avertismente se primește -1 sau remove în funcție de caz)

8. Toate comenzile trebuie să fie aplicate conform regulamentului, orice comandă aplicată fara motiv  sau pentru amuzament este sancționată fără avertisment.

9. Prezenta membrilor staff-ului pe canalele Arenei este obligatorie.  In caz contrar la 3 avertismente se primeste -1 sau remove.

10. Fiecare membru al staff-ului este obligat sa detina in nume ( ARENA.PGLARENA.RO )

11. Menținerea unui ambient cât mai plăcut pe server pentru toți jucatorii conectați în acel moment.

 

 

 
Ore necesare pentru aderare într-un grad superior:
 
Pentru neîndeplinirea numărului de ore fără cerere de absență, admin-ul în cauză primește -1 sau remove dupa caz.
 
Helper - se primește  după aprobarea cererii de acces.
          - ore minime saptamanale 10.

 

Administrator - se primește după 2 saptamâni după primirea accesului de Helper
                 - ore minime saptamânale 15
 
Moderator - se primește după 3 saptamâni de la primirea accesului de Administrator
             - ore minime saptamânale 20
 
Legendary - se primește după 5 saptamâni de la primirea accesului de Moderator
             - ore minime saptamânale 25
                  
Co-Owner - se primește după 7 saptamâni de la primirea accesului de Legendary
             - ore minime saptamânale 30
                          - grad acordat numai cu acordul fondatorului.
 
 
 
Ne rezervăm dreptul de a modifica acest regulament periodic.
Administrația - ARENA.PGLARENA.RO

La cererea de Admin/Slot, la întrebarea "Ai citit regulamentul?", trebuie să răspundeți cu cuvantul cheie.

Pentru ca cererea de acces sa fie valida trebuie sa lasi un reply la regulament cu secventa 'Am luat la cunostinta !'


  • SrX, khartofalex, Blain and 3 others like this


#2887 Provocare pentru designeri si nu numai

Posted by Killo. on 05 October 2016 - 07:31 AM

pgl_banner_gif.gif

 

 

PSD Photoshop CS6: http://www44.zippysh...FdMVg/file.html

 

PSD After Effects CS6: http://www44.zippysh...p0rqe/file.html


  • SkZ NEO, Alexander, Nikey and 3 others like this


#284 PGLArena.Ro - Regulamentul forumului

Posted by Alexander on 20 September 2016 - 07:37 AM

cooltext118474212314748.png

 

Bine aţi venit în Comunitatea PGLARENA.RO!
În momentul înregistrării se consideră că aţi citit acest regulament şi sunteţi 100% de acord cu cele scrise aici.

Dacă sunteţi deja înregistrat în momentul afişării regulamentului, acţiunea de a posta în continuare înseamnă o acceptare tacită a conţinutului său, indiferent că l-aţi citit sau nu.
PGLArena.Ro este un forum destinat tuturor categoriilor de useri (gameri, celor care fac parte din lumea IT&C, oamenilor care vor să dezvolte o conversaţie civilizată pe diverse teme de cultură şi ştiinţă, artă şi umor, etc.).
Discuţiile care nu reuşesc să se încadreze în limitele bunului simţ şi a celor 7 ani de acasă nu sunt agreate de conducerea forumului, inclusiv cele din mesajele private.
Moderatorii diferitelor secţiuni au obligaţia să respecte acest deziderat şi prin urmare deţin dreptul de a închide sau de a şterge orice discuţie paralelă. Se consideră că utilizarea avertismentelor şi a explicaţiilor este utilă, în speranţa că anumite atitudini / erori de exprimare vor fi corectate în viitor.
Este recomandată folosirea opţiunii "Search" pentru a vedea dacă subiectul pe care doriţi să îl dezbateţi sub forma iniţierii unui nou topic nu a fost deja discutat.
Nu sunt permise folosirea unui limbaj necivilizat, aberant, discuţiile gen IRC, reply-urile monosilabice gen "da", "lol", "asa e" etc., promovarea pirateriei software şi scrierea de mesaje care contravin legislaţiei în vigoare. Dorim ca fiecare user al acestui forum să fie protejat de actualul regulament, în consecinţă, funcţia/naţionalitatea/rasa/vârsta utilizatorului asaltat de injurii nu contează, urmând ca scandalagiul să suporte consecinţele.
Fiecare user este responsabil de ceea ce scrie, conducerea acestui forum nu îşi asumă responsabilitatea privind opiniile dumneavoastră.
Faptul că un user are o părere diferită, bine argumentată şi exprimată, nu denotă lipsă de respect faţă de interlocutarii săi şi parerile acestora.
Sunt interzise subiectele de discuţie care prin esenţa lor sunt menite să producă scandal - atât iniţiatorii lor, cât şi cei care se prind în acest "joc" vor fi sancţionaţi foarte drastic.
Nu se acceptă clonele. Nu se consideră o clonă un nou cont făcut de un user al cărui vechi cont a fost şters. Dacă un user este banat/suspendat şi creează un cont pe care îl foloseşte pentru a ocoli respectiva sancţiune, ambele conturi vor fi şterse. Această regulă este retroactivă.
Avatarele, custom title, semnăturile şi nick-urile nu trebuie să aibă tentă antisemită, rasistă, pornografică sau de o violenţă excesivă. Mesajul lor nu trebuie să producă orice fel de confuzie între calitatea de user şi moderator/administrator sau să încalce legile în vigoare ale ţării nostre. Aceste precizări nu sunt limitative - ne rezervăm dreptul de a introduce în viitor şi alte restricţii în funcţiie de situatiile ce vor apărea.
Nick-urile userilor nu se pot schimba mai des de 30 de zile, DOAR userii cu un minim de 50 de postări pot face o astfel de cerere, link
 aici.
Pe lângă acest regulament, este indicat să se citească şi regulamentele secţiunilor în care se doreşte începerea activităţii.
Pe acest forum se postează doar în limba română sau engleză.

Regulamentul de utilizare a forumului este bazat pe câteva reguli de bun simţ, însă, în funcţie de infracţiunea comisă se pot aplica diferite sancţiuni, pentru cei care nu reuşesc să se încadreze în cei şapte ani de acasă.

 
SANCŢIUNI:
1. Off Topic - avertisment scris la prima abatere, la trei avertismente primite se suspendă dreptul de a mai posta, pe o perioadă de 7 zile.
2. Limbajul gen IRC - avertisment scris la prima abatere, la trei avertismente primite se suspendă dreptul de a mai posta pe o perioadă de 5 zile.
3. Reply-uri monosilabice - suspendarea dreptului de a mai posta pe o perioadă de 3 zile.
4. Post inestetic - avertisment scris.
5. Nerespectarea regulilor de postare - suspend 3 zile.
6. Avatare, semnături, nume, etc. în neconcordanţă cu regulamentul  - avertisment scris, la două avertismente se primeşte BAN pe forum.
7. Flame - Suspend 7 zile sau BAN permanent în funcţie de caz.
8. Limbaj necorespunzător (vulgar, obscen) - BAN Permanent.
9. Atac la persoană - Suspend 7 zile sau BAN permanent în funcţie de situaţie.
10. Jigniri - Suspend 5 zile.
11. Jigniri grave - Suspend 7 zile sau BAN permanent în funcţie de situaţie.
12. Afirmaţii antisemite sau rasiste - Suspend 7 zile.
13. Ameninţare la integritatea fizică - Suspend 14 zile.
14. Warez - BAN permanent.
15. Reclamă / Spam - BAN permanent.
16. Crearea de clone - BAN permanent.

17.Spam-ul intr-un interval de 10 minute cu peste 20 posturi se sanctioneaza cu warn.

 

Pentru o mai bună înţelegere a acestui sistem, ţinem să precizăm anumite definiţii ale unor infracţiuni ce se regăsesc în lista de mai sus:
- Limbaj gen IRC - Folosirea de prescurtări specifice discuţiilor de pe IRC ("k" în loc de "ca", "p" în loc de "pe", "bn" în loc de "bine" etc...), pocirea intenţionată a unor cuvinte ("eo" în loc de "eu" etc...), folosirea aşa zisului limbaj Hacker ("534|2(|-|" în loc de "search", "n0rM4L" în loc de "normal" etc...).
- Post inestetic - Folosirea nejustificată a unor facilităţi oferite de editor, cum ar fi schimbarea fontului standard, schimbarea dimensiunii standard a fontului, folosirea de culori, decorarea textului (underline, bold), scrierea textului numai cu litere mari etc...care nu îşi au rostul în situaţia dată.
- Nerespectarea regulilor de postare- Încălcarea regulilor de postare specifice unei anumite secţiuni a forumului. Tot în această categorie intră şi postarea în altă limbă faţă de cele specificate în regulment(română şi engleză), discuţiile contradictorii între admini, legate de adminarea pe servere, purtate in altă parte decât ADMINS ONLY, cât şi nerespectarea unor reguli temporare, cum ar fi continuarea unor discuţii pe o anumită temă cu toate că un Administrator / Moderator a interzis acest lucru.
- Flame - Posturi sau subiecte care prin esenţa lor sunt menite să producă scandal. Se sancţionează atât iniţiatorii, cât şi cei care se prind în acest joc sau cei care ţin
 hangul, după cum spune o vorbă din popor.
- Atac la persoană - Folosirea de expresii / remarci care din principiu jignesc un anumit utilizator de pe forum (sau un grup de utilizatori), chiar dacă nu este făcut în mod direct.
- Jigniri - Jignirea unui alt membru sau a mai multor membrii de pe forum, nu neapărat folosind un limbaj vulgar sau cuvinte obscene.
- Warez - Promovarea pirateriei software şi scrierea de mesaje care contravin legislaţiei în vigoare.
- Crearea de clone - Crearea de useri clonă, în special pentru a ocoli o sancţiune. Pedeapsa este aplicata userului "original", clonele fiind şterse.


REGULAMENT MODERATORI:
1. REGULĂ DE BAZĂ: Regulile utilizatorilor nu sunt excluse pentru moderatori! Se vor aplica aceleaşi pedepse, iar dacă se va repeta, se va ajunge la retragerea dreptului de moderator pe acest forum.
2. Odată ce primiţi moderator pe acest forum, sunteţi de acord să menţineţi ordinea, iar dacă este cazul, să sancţionaţi,
 cu înştiinţarea unui Administrator înainte, alţi membri.
3. Nu abuzaţi de accesul pe care îl aveţi şi nu daţi warning-uri decât în cazul în care a fost încălcat regulamentul.
4. De fiecare dată când daţi un warn unui utilizator, aveţi obligaţia de a îi indica motivul,
 Atenţie NU se dă warn fără dovadă ! risc de suspendare a gradului.
5. Moderatorii trebuie să aibă un limbaj / comportament civilizat faţă de utilizatorii forum-ului, nu cu un aer de superioritate.
6. Dacă un moderator lipseşte nemotivat mai mult de o lună, va primi remove.
7. Acumularea a 3 warning-uri duce la retragerea accesului de moderator.
8. Moderatorii sunt obligaţi să închidă topicurile care încalcă flagrant regulamentul.
9. Când închideţi un topic, trebuie să explicaţi clar şi argumentat motivul, reply-urile de gen TC nu sunt acceptate.
10.Orice reclama este sanctionata cu ban permanent.
11. Moderatorii închid topicuri DOAR în categoriile lor, nu în cele destinate adminilor sau în ale altor colegi.

ORICE SANCŢIUNE SE ACORDĂ PE BAZĂ DE DOVADĂ ŞI CU ANUNŢAREA UNUI ADMINISTRATOR !
*Pentru orice neregulă sau plângere, trebuie să vă exprimaţi nemulţumirile, într-un mod civilizat la secţiunea Reclamaţii staff forum.

REGULAMENT CHAT::
1. Nu aveţi voie să faceţi reclamă la alte site-uri.
2. Este interzis folosirea unui limbaj trivial, vulgar, cât şi insultarea utilizatorilor de pe chat.
3. Să nu depaşiţi mai mult de 4 rânduri consecutive.
4. Să nu folosiţi CAPS LOCK de mai multe ori la rând când scrieţi în chat, pentru a nu strica aspectul.
5. În chat, nu este permisă postarea imaginilor de orice fel, decât cu link, nu cu img.
6. În chat, nu este permisă postarea cu BBcode-uri de orice fel. (culori, img, spoiler, etc), excepţie fac DOAR Ownerii şi Administratorii, care pot folosi această metodă pentru a anunţa de o mare importanţă / urgenţă.
7. Scrieţi o idee într-o propoziţie / frază, nu se acceptă "rândul şi cuvântul".

 
Administratorii acestui forum îşi rezervă dreptul de a modifica acest regulament periodic, deci vă sugerăm să îl verificaţi zilnic.
 
 
 
 
* Comunitatea PGLARENA.RO nu îşi asumă nici o vină pentru nici un tip de tranzacţie, efectuată cu Ownerii diferitelor servere din comunitate, care implică boost, hosting şi aşa mai departe.
* Comunitatea PGLARENA.RO oferă DOAR domenii solicitanţilor de DNS, secţiuni şi suport pentru forum şi în cazuri extreme Suport tehnic în AMX-MoD-X.
Orice tranzacţie trebuie efectuată în prezenţa unei persoane administrative Administratori, tranzacţiile care nu au decurs în prezenţa unor persoane administrative nu vor fi luate în considerare, prin urmare orice reclamaţie adusă nu o să fie onorată.
 
 
 
 
Mulţumim pentru înţelegere / colaborare, cu stimă conducerea PGLARENA.RO!


  • rusu daniel, trifu nicu, draken- and 3 others like this


#15771 [Respins]Reclamatie Itachi

Posted by Dark9933 on 18 February 2017 - 12:30 PM

Cea ce sa intamplat sa intamplat pe teamspeak, daca ti-ai permis sa zici si cea mai mica chestie despre un membru al staff-ului meu este logic ca o sa primesti un ban de o ora sau doua. 

Data viitoare invata sa nu iti mai dai parerea despre un administrator si sa o tii pentru tine. Ori cum ban-ul sa terminat deja si nu inteleg dece sa faci o reclamatie pentru un ban numai de o ora.

 

 

Reclamatie respinsa.

 

 

T/C


  • Rqbert., d^rew, Allex and 2 others like this


#15599 [Acceptat] Retragere L3sT

Posted by Dark9933 on 16 February 2017 - 06:29 PM

Imi pare foarte rau ca te retragi, sper sa te intorcii cat mai repede. O sa se simte lipsa ta pe server. O sa avem grija de server cat de mult o sa putem dar fara tine o sa fie foarte grau. Sper sa iti rezolvii problemele cat mai repede! Mult succes in tot si o sa te tinem la curent cu tot despre server! Tinem legatura :* Bafta, L3ST #RAZVAN! 


  • L3sT #Razvan, Rqbert., d^rew and 3 others like this


#15443 Concurs TOP 5 01-31 Martie 2017 (REGULAMENT)

Posted by Alexander on 14 February 2017 - 09:25 PM

server-concurs-top5.jpg

 

  • In perioada 01 Martie - 31 Martie ,comunitatea PGLArena si staff-ul serverului GO.PGLARENA.RO, va invita sa luati parte la cel mai tare concurs cu premii pe bune !!!
  • Concursul are loc pe principiul TOP 5 ,la sfarsitul perioadei de desfasurare primii 5 jucatori vor fi premiati dupa cum urmeaza:

 

LOCUL 1 - Mouse Steel Steries Rival 700 - Link

LOCUL 2 - Casti Steel Series Siberia 100 - Link

LOCUL 3 - Skin AWP Asiimov - Link

LOCUL 4 - Skin AK47 Poin Disarray - Link

LOCUL 5 - Skin AWP Phobos - Link

 

*Link-urile afisate au caracter informativ

 

BGkrvxn.png

concurs.png

  • Prezentul regulament intra in vigoare din momentul deschiderii perioadei de inscriere, orice jucator care NU indeplineste conditiile mentionate mai jos v-a fi exclus fara drept de apel din concurs, asa ca este indicat sa cititi bine inainte de a posta.
  • Fiecare jucator in parte este obligat sa lase UN SINGUR reply cu textul "Am luat la cunostinta", prin acest post va asumati responsabilitatea ca prezentul regulament a fost citit in totalitate inteles si respectat !
  • participantii la concurs NU sunt exclusi de la regulamentul actual al serverului pe care este la fel de indicat sa il "rasfoiasca" -> http://pglarena.ro/i...-go-regulament/
  • Pentru a fi inscris in concurs trebuie completat modelul in intregime, si sa fie Acceptat de catre un Admin/Administrator/Owner.
  • Nu se accepta Profile de Steam Private ! Se va verifica periodic Steam id-urile celor inscrisi.
  • Inscrierile se fac pana in data de 20 martie. Cele facute dupa, vor fi respinse automat.
  • Folosirea a oricarui tip de cheat duce la eliminarea din concurs si implicit la ban permanent.

  • SkZ NEO, adriano ;x, Deliric and 3 others like this


#13262 Regulament Avertismente Admini

Posted by ala><mic on 25 January 2017 - 06:29 PM

In urma abaterilor adminilor se deschide un topic cu denumiea "Avertisment nick-admin" in care se vor posta avertismentele cu urmatoarele:

 

Avertismentul 1 are valabilitatea de 3 saptamani de la data postarii in topic

Motiv avertisment:.................

 

Avertismentul 2 are valabilitatea de 3 saptamani de la data postarii in topic si in acelas timp reprelungeste valabilitatea Avertismentului 1 si o readuce la perioda de valabilitate de 3 saptamani.

Motiv avertisment:.................

 

Avertismentul 3 in momentul primirii si celui de al treilea avertisment adminul in cauza primeste downgrade -1 sau remove in functie de gravitatea celor 3 avertismente.

Motiv averitment:..................

 

 

Daca se ajunge la expirarea avertismentelor topicul se inchide si anuleaza.

Topicul se deschide si se editeaza de catre persoanele abilitate.


  • YaNy., ★Adelin★, DemonuXLR and 2 others like this


#963 [Cerere grad] L3sT

Posted by L3sT #Razvan on 24 September 2016 - 02:32 PM

Nume şi Prenume: Gheorghe Razvan
Vârsta: 15
Adresa E-mail: razva_cslike@yahoo.com
Gradul dorit: Designer
Secţiunea pe care doreşti să moderezi: Zona Design
Experienţa de moderare: 2-3 ani
Experienţa în alte domenii:

Număr de posturi: 1
Puncte de avertizare: 0 
Vechime în comunitate: In jur de 6 luni
Link portofoliu (doar pentru cererile de designeri): Revin cu edit cand se va creea topicul, imi apare deocamdata "Posting a new topic in portofolii" de vreo 2 min.
Cu ce poţi ajuta comunitatea: Ce am facut si pana inainte sa se strice laptopul, dar mult mai bine.


  • BrantEr, Jerodcen, Davinsuig and 2 others like this


#26443 [PGLARENA] INTEL VS AMD

Posted by 3AgL3_DeeJay on 17 July 2017 - 11:32 PM

1. Ce preferati mai mult Intel/AMD?:

INTEL

 

2. Argumentati alegerea facuta:

Hmm. Mult de spus aici. In principal anii de experienta si testare. Bineinteles, Intel vs Amd si Samsung vs Apple sau alte companii de top concurente, vor ramane 'razboaie' lungi.

De exemplu discutii Intel vs AMD sunt nenumarate.

Parerea mea este ca NU există o singură variantă de răspuns pentru întrebarea: Care este cel mai bun procesor?

Sunt foarte multe variabile cand vine vorba de alegerea unui CPU (si chiar GPU), in functie de buget, performanta, overclocking, eficienta, etc.

Fiecare alege in functie de aceste multe variabile.

 

3. Cine credeti ca va castiga lupta?:

Nimeni!

 

4. Sunt cele doua companii in prezent la acelasi nivel?:

Nu, si nu vor fi.


  • Edy#40, V3N0M, TrK and 2 others like this


#15782 [RESPINS]Cerere Helper -LOL?!-

Posted by Dark9933 on 18 February 2017 - 02:01 PM

FNAVQyY.png

 

Foarte activ pe teamspeak si ajuta lumea chiar si fara grad!


  • Rqbert., d^rew, Allex and 2 others like this


#15476 [Acceptat] [Absenta] Dark9933

Posted by Dark9933 on 15 February 2017 - 02:55 PM

  • Nick: Dark9933
  •  
  • Grad: Co-Owner
  •  
  • Durata: pana pe 17
  •  
  • Motiv: de sanatate
  •  
  • Alte precizări: -

  • Rqbert., d^rew, Allex and 2 others like this


#14934 Propunere ts3 - Rqbert.

Posted by Rqbert. on 09 February 2017 - 01:55 AM

Având în vedere că majoritatea userilor au gradele de ceva vreme, m-am gândit să se țină o ședință teamspeak3 (ts.pglarena.ro) deoarece a trecut ceva vreme de când nu s-a mai ținut una și uni poate așteaptă să primească up sau să vorbim despre niște propuneri pentru ts3.

 

Ca aceasă propunere să nu fie atât de goală, propun să se adauge următoarele chestii:

1. Niște jocuri noi la secțiunea Gaming ONLINE deoarece majoritatea se joacă alte jocuri și poate acele jocuri nu sunt adăugate pe ts.

               -  Left 4 Lead 2 - iconița o aveți aici: y6OwPo3.png sau http://imgur.com/y6OwPo3

                  -  The Elder Scrolls V: Skyrim - iconița o aveți aici: yjMocPn.png sau http://imgur.com/yjMocPn

                  -   DayZ - iconița o aveți aici: G7fG0Ny.png sau http://imgur.com/G7fG0Ny

                  -   Dirt 3 - iconița o aveți aici: 8mVlf9Z.png sau http://imgur.com/8mVlf9Z

 

2. Să se adauge grad-u de Assistant, care să se ocupe special de cei noi care vin pe ts3, pentru că așa ori intră alt Moderator sau Helper și vorbesc amândoi

și acel ” New ” nu o să înțeleagă nimic din ce îi se spune.

3. Și o secțiune pentru Canale youtuberii(pentru cei care fac live), un pic de promovare nu strică niciodată.


  • Edy#40, adriano ;x, YaNy. and 2 others like this


#12 [REGULAMENT] TeamSpeak 3

Posted by SkZ NEO on 18 September 2016 - 07:43 PM

REGULAMENT TS.PGLArena.Ro

! IMPORTANT : 

- In cazul în care sunteţi deranjaţi pe unul din canalele publice/private, vă rugăm contacţati un TEHNIC,Power Admin,AdministratorSuper-ModeratorModerator sau Helper.

- Nu percepem nici un fel de taxă pentru canale permanente sau grade pe server . 

- Nu tratati un membru al Administratiei PGLArena cu disrespect, in caz contrar se vor aplica sanctiuni . 

 

2eyh05z.gifRegulament General :

- TS.PGLARENA.RO  este un server public, unde orice utilizator poate intra ! 

- Nu folositi nickname-uri sau descrieri jignitoare/obscene !

- Nu folositi avatare jignitoare/obscene !

- Evitati sa folositi un limbaj vulgar/jignitor !

- Nu puneti muzica decat pe Camerele de Muzica sau pe canalele private, DOAR cu acordul Channel Adminului !

- Nu va plimbati de pe un canal pe altul, deranjand utilizatorii mai multor canale.

- Reclama catre alte comunitati duce la banarea permanenta ! 

- Gradele se acorda in functie de contributia la buna functionare a serverului de TeamSpeak 3 ( numar de membrii adusi, vechime, comportament civilizat si matur ... ) 

- Pentru a reclama un abuz sau o problema, sunteti rugati sa contactati o persoana Administrativa, sa-i expuneti problema dumneavoastra si sa-i aratati si o dovada, pentru a lua masuri !

Daca intr-adevar ai citit regulamentul va trebuii sa mentionezi in cererea de grad "Am luat la cunostiinta si voi respecta regulamentul."

 

2eyh05z.gifRegulament Admini :

- Stati pe server doar cu nick-ul pe care ati primit gradul respectiv ! ( Daca doriti sa va schimbati nickname-ul, va rog sa instiintati o persoana Administrativa ! )

- Interveniti doar atunci cand sunteti contactati !

- Nu intrati pe canale private, daca nu aveti aprobarea unui Channel Admin !

- Nu aveti voie sa va dati channel admin altor persoane, decat detinatorilor de canale permanente ( private ) ! 

- Nu faceti canale la Servere publice, decat daca exista o cerere pe forum !

- Raspundeti cererilor prin pm ( private message ) ale utilizatorilor de creare a canalelor permanente !

- Dupa ce ati creat un canal pe TS aveti obligatia sa va scoateti "Channel adminul" dupa respectivul canal !

- Pe "Camera Administrativa" au voie doar persoanele Administrative !

- Nu dati grade persoanelor care nu au microfon doar daca va confirma cineva ca este o persoana adusa de el.

 

2eyh05z.gifInformatii Canale Permanente :

- Numele unui canal permanent nu trebuia sa contina semne/simboluri !

- Numele oricaruii canal nu trebuie sa contina cuvinte vulgare/jignitoare/obscene !

- Numele oricarui canal trebuia sa aiba minim 3 caractere !

- La cererea unui canal permanent, nu se fac si subcanale decat daca se depasteste numarul de minim 7 persoane pe canalul principal, numarul maxim de subcanale este de doua !

- Canalele Permanente vor fi sterse doar daca activitatea acestora lasa de dorit, sau daca regulamentul nu este respectat de catre persoanele acelui canal !

- Accesul pe un canal privat se face doar cu acordul channel admin-ului, daca un grad administrativ / membru intra pe un canal anume fara sa detina acordul channel admin-ului, se vor acorda sanctiuni!

 

 

TOTI ADMINII SI SOLICITANTII DE GRAD PE SERVER (HELPER, MODERATOR, SUPER-MODERATOR) AU OBLIGATIA SA CITEASCA REGULAMENTUL SI SA DEA UN SINGUR REPLY CU Am luat la cunostinta ! Orice postare in plus va fi stearsa iar autorul avertizat !


  • xSunet', Gabi, Shurykan and 2 others like this


#11505 Unban Baron

Posted by ala><mic on 07 January 2017 - 07:39 AM

Luand in considerare toate demourile vizualizate si ca au fost facute de admini diferiti reiese clar ca esti utilizator de hack-uri.

 

AI FOST BANAT PERMANENT PE SERVERUL go.pglarena.ro

voi cere sa fi banat si pe forum.

 

T/C


  • bqdan, YaNy., ★Adelin★ and 1 other like this